خون بهای عمر من


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد


 

حرمت نگه دار
که این اشک ها خون بهای عمر رفته من است
سرگذشت کسی که هیچ کس نبود
و همیشه گریه می کرد
بی مجال اندیشه به بغض های خود
تا کی مرا گریه کند؟ و تا کجا!
و به کدام مرام بمیرد
آری گلم
ورق بزن مرا
و به آفتاب فردا بیندیش که برای تو طلوع می کند
باسلام
و عطر آویشن

 



نظرات شما عزیزان:

Asal
ساعت17:55---7 خرداد 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


عرفان
ساعت12:58---6 ارديبهشت 1391
وبت خیییییییییییییییییلی زیباست. تو نظر سنجی شرکت نکردم. چون گزینه ی(وبلاگم عالیه) رو نداشت. یه سر به من بزن و اگه دوست داشتی لینکم کن من که لینکت کردم.
تقدیم تو.


حسین
ساعت13:48---31 فروردين 1391
سلام
ممنونم عزیز نظر لطفته
این شعر مال اون موقعی که تو بند بودمه


اهریمن
ساعت8:53---31 فروردين 1391
سلام

ممنونم که اومدی

چند روزی بود نتم قطع بود بلاخره مشکل حل شد

راستی قالب نو مبارک خیلی زیباستپاسخ:ممنون گلم


فرمهر
ساعت12:00---25 فروردين 1391
salam hatman behem sar bezano vase poste jadidam nazar bezar hatman bia

ميثم
ساعت19:17---24 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

علي-بي كس
ساعت12:11---24 فروردين 1391
rast aji kolbeie asheqane khaste dl bud na kolbeie ashegan dl mc bye

كلبه عاشقان خسته دل
ساعت12:06---24 فروردين 1391
مرسي عزيزم اميدوارم فقط با اين لينگ كردن به تمام نر۳ كلبه عاشقان خسته دل خداونداجای سوره ای بنام"عشق"درقرآن توخالیست که اینگونه آغاز شود: وقسم به روزی که دلت رامیشکنندوجزخدایت مرهمی نخواهی یافت

soltanimahdi
ساعت11:54---24 فروردين 1391
کاش از قلبم به قلبش راه داشت / کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

کاش از شوقم چنان مرغ سحر / می‌زدم گرد مزارش بال و پر

می‌شنیدم ناله‌های غربتش / می‌پریدم تا کنار تربتش . . .


OM ID
ساعت5:23---24 فروردين 1391
MAN KE LINKIDAMET AGE DOS DASHI TO HAM BELINK

كلبه عاشقان خسته دل
ساعت1:50---24 فروردين 1391
مرسي ليلا جان كه كلبه محزون ما را با ورود خود آباد كردي من لينگيدمت اگه تو هم خواستي منو با نام كلبه عاشقان خسته دل بلينگ

reza
ساعت20:57---23 فروردين 1391
سلام عزیز دلم
ممنون به وبم سر زدی
وب تو هم خیلی شیکه اگه مایلی تبادل داشته باشیم


soltanimahdi
ساعت19:02---23 فروردين 1391
از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

محمدرضا
ساعت19:51---22 فروردين 1391
با عرض سلام و خسته نباشید به دوست خوب خودم!
راسیاتش من تو وبم واسه لینک دوستان تو انتخاب اسم موندم یعنی نمی خوام اسم خود وبا باشه می خوام یه اسم مشترک انتخاب کنم و با شماره اونا را لینک کنم.حالا موندم چه اسمی انتخاب کنم که به وب و موضوع وبم بیاد.
از شما دوست عزیز درخواست کمک واسه این اسم دارم.اگه مشکلی نیست اسمی که به نظرتون میاد را واسم بفرسید.

اللهم عجل لولیک الفرج!

و من ا... التوفیق
الاحقر:مهندس بسیجی
محمدرضا محسنی


OMID
ساعت9:33---22 فروردين 1391
sallam weblog ghashangi dari lotfan be weblog man sar bezan
پاسخ:دوست گلم آدرس وبلاگت درست نيافتاده چطور سر بزنم


OMID
ساعت9:33---22 فروردين 1391
sallam weblog ghashangi dari lotfan be weblog man sar bezan

mo
ساعت17:47---20 فروردين 1391
salam link kon link konam khabar bebe

نجلا
ساعت12:51---20 فروردين 1391

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

درد یک اتفاق که شاید با اتفاق تو

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند

من از دست رفته ام ,شکسته ام

می فهمی؟

به انتهای بودن رسیده ام,

اما اشک نمی ریزم

پنهان شدم پشت لبخندی که درد می کند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:عشق ليلا,ساعت 12:35 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin